آپدیت تازه کلکسیون متال گیر سالید عملکرد فنی آن را بهبود داده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر شما از هواداران مجموعه متال گیر سالید هستید، می دانید که شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفت تا عناوین کلاسیک این مجموعه را در قالب یک مجموعه به نام متال گیر سالید: مستر کالکشن 1 (Metal Gear Solid: Master Collection Vol 1) عرضه کند. این آپدیت تا الان تنها برای کامپیوتر در دسترس بوده و اینطور که به نظر می رسد، با توجه به استقبال خوبی که از آن شده، قرار است اوایل سال 2024 برای کنسول ها هم منتشر گردد.

آپدیت تازه کلکسیون متال گیر سالید عملکرد فنی آن را بهبود داده است

شرکت کونامی به روزرسانی 1.4.0 را برای نسخه کامپیوتر این بازی عرضه کرد. این به روزرسانی عملکرد آن را روی کامپیوتر به میزان زیادی بهتر خواهد نمود و تجربه کلاسیک این بازی را کمی با جهان مدرن هماهنگ تر خواهد نمود. در کنار آن این شرکت اظهار داشت که بازی مستر کالکشن دی ماه سال جاری (ژانویه سال 2024 میلادی) برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

همینطور اینکه به صورت جزئی به روزرسانی 1.4.0 قابلیت های مختلفی را به بازی اضافه خواهد نمود. برای مثال اینکه عملکرد بازی به طور کامل بهبود زیادی روی کامپیوتر داشته و تمامی این قابلیت های نو به کنسول ها نیز راه پیدا خواهد نمود. همینطور اینکه باید دقت داشت که این نسخه از بازی یک نسخه ریمستر کامل است. در نتیجه کاربران باید کمی خود را با حالت خاص آن سازگار نمایند.

اول از همه شرکت سازنده به بخش صفحه نمایش اشاره نموده است. اینطور که به نظر می رسد حالت Smoothing به بازی اضافه شده که کمی بازی را از لحاظ بصری بهتر می نماید. در اصل عناوین اولیه متال گیر سالید ظاهر بسیار پیکسلی و قدیمی داشتند. حال با این قابلیت کمی این موضوع بهتر شده و به نسبت آنچه که در ابتدا بود حس بهتری را به کاربران منتقل می نماید.

در کنار آن شما می توانید مقدار تصویر را نیز به طور کامل تغییر دهید. به این شکل که شما می توانید از میان حالت های Pixel Pefect، استاندارد و 16:9 یکی را انتخاب نموده و با توجه به آنچه که می خواهید بازی را تجربه کنید. همینطور اینکه نسخه استیم این بازی دارای حالت تمام تصویر خواهد بود که تجربه را برای کاربران نو بهتر هم خواهد نمود.

اگر شما حالت 16:9 را انتخاب کنید، تصویر کمی کشیده می گردد. این موضوع امکان دارد که برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد. در نتیجه بهتر است که قبل از انتخاب و تجربه کامل بازی در یکی از این حالت ها، کمی آن را امتحان کنید و ببینید که به این حالت علاقه دارید یا نه. همینطور اینکه قابلیت تغییر تمامی تنظیمات حتی در حین تجربه بازی هم به آن اضافه شده است که باعث شده کاربران بتوانند به راحتی بازی را در هر حالتی که می خواهند تغییر دهند.

در کنار این موارد، بازی از لحاظ عملکردی هم بهبود زیادی داشته است. به علت اینکه بازی برای سخت افزارهای قدیمی طراحی شده، شرکت سازنده مجبور شده تا آن را برای دستگاه های امروزی بهینه کند ولی همچنان مسائل خاصی در این زمینه وجود دارد. برای مثال بعضی کاربران به طور ناگهانی از وسط بازی خارج می شدند یا موارد دیگر از این دسته تا حد زیادی رفع شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 29141

به "آپدیت تازه کلکسیون متال گیر سالید عملکرد فنی آن را بهبود داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه کلکسیون متال گیر سالید عملکرد فنی آن را بهبود داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید