در نوروز به کدام مناطق کانادا سفر کنیم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کانادا کشوری زیبا و پهناور با مناظری خیره کننده و جاذبه های گردشگری فراوان است. این کشور دارای چهار فصل متمایز است که هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد. اما فصل بهار و به خصوص عید نوروز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کانادا است. در این فصل آب و هوا ملایم و مطبوع است و طبیعت در زیباترین حالت خود قرار دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین مناطق کانادا برای سفر در نوروز بپردازیم. اگر قصد سفر به کانادا در نوروز را دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

در نوروز به کدام مناطق کانادا سفر کنیم؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا نوروز با ما همراه باشید.

1. تورنتو

تورنتو بزرگترین شهر کانادا و پایتخت استان انتاریو است. این شهر یکی از متنوع ترین شهرهای جهان است و از نظر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی در کانادا ایفا می کند. تورنتو دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج سی ان: برج سی ان بلندترین برج مستقل جهان است و نماد شهر تورنتو محسوب می شود. از بالای این برج می توانید چشم انداز زیبایی از شهر و دریاچه انتاریو را مشاهده کنید.
  • آبشار نیاگارا: آبشار نیاگارا یکی از مشهورترین آبشارهای جهان است و در فاصله کوتاهی از شهر تورنتو قرار دارد. این آبشار شامل سه آبشار مختلف به نام های آبشار آمریکایی، آبشار نعل اسبی و آبشار بریتیش کلمبیا است.
  • موزه سلطنتی انتاریو: موزه سلطنتی انتاریو یکی از بزرگترین موزه های آمریکای شمالی است و دارای مجموعه گسترده ای از آثار هنری و تاریخی از سراسر جهان است.
  • گالری هنر انتاریو: گالری هنر انتاریو یکی از مهم ترین گالری های هنری کانادا است و دارای مجموعه ای ارزشمند از آثار هنری از هنرمندان کانادایی و بین المللی است.
  • پارک جزایر تورنتو: پارک جزایر تورنتو مجموعه ای از 15 جزیره است که در فاصله کوتاهی از ساحل تورنتو قرار دارد. این پارک دارای سواحل زیبا، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، پارک های بازی و مناطق پیک نیک است.

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، تورنتو دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

2. مونترال

مونترال دومین شهر بزرگ کانادا و پایتخت استان کبک است. این شهر به دلیل فرهنگ فرانسوی غنی خود به "پاریس آمریکای شمالی" شهرت دارد. مونترال دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مون رویال: مون رویال کوهی در قلب شهر مونترال است که دارای چشم انداز زیبایی از شهر است. بر روی این کوه پارکی بزرگ با مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، باغ گیاه شناسی و دریاچه مصنوعی وجود دارد.
  • محله قدیمی مونترال: محله قدیمی مونترال یکی از قدیمی ترین محله های آمریکای شمالی است و دارای خیابان های سنگفرش شده، ساختمان های قدیمی و مغازه های سوغاتی فروشی فراوانی است.
  • کلیسای جامع مری مونترال: کلیسای جامع مری مونترال یکی از بزرگترین کلیساهای آمریکای شمالی است و دارای معماری نئوگوتیک زیبایی است.
  • موزه تمدن مونترال: موزه تمدن مونترال یکی از بزرگترین موزه های کانادا است و دارای مجموعه گسترده ای از آثار هنری و تاریخی از سراسر جهان است.
  • بندر قدیمی مونترال: بندر قدیمی مونترال یکی از جاذبه های گردشگری محبوب مونترال است و دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است.

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، مونترال دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

3. ونکوور

ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا و پایتخت استان بریتیش کلمبیا است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی زیبا و آب و هوای معتدل خود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کانادا محسوب می شود. ونکوور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارک استنلی: پارک استنلی یکی از بزرگترین پارک های شهری آمریکای شمالی است و در قلب شهر ونکوور قرار دارد. این پارک دارای سواحل زیبا، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، آکواریوم و باغ وحش است.
  • پل معلق کاپیلانو: پل معلق کاپیلانو یکی از جاذبه های گردشگری محبوب ونکوور است و در فاصله کوتاهی از شهر قرار دارد. این پل به طول 140 متر بر روی رودخانه کاپیلانو قرار دارد و چشم انداز زیبایی از دره رودخانه را ارائه می دهد.
  • گراوس ماونتین: گراوس ماونتین کوهی در شمال ونکوور است که دارای چشم انداز زیبایی از شهر و کوه های اطراف است. بر روی این کوه پارکی بزرگ با مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، پیست اسکی و دهکده ای کوچک با رستوران ها و مغازه های سوغاتی فروشی وجود دارد.
  • موزه انسان شناسی ونکوور: موزه انسان شناسی ونکوور یکی از بزرگترین موزه های کانادا است و دارای مجموعه گسترده ای از آثار هنری و تاریخی از اقوام بومی کانادا است.
  • بازار گرانویل آیلند: بازار گرانویل آیلند یکی از جاذبه های گردشگری محبوب ونکوور است و دارای مغازه ها، رستوران ها و کافه های فراوانی است.

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، ونکوور دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

4. کویبک سیتی

کویبک سیتی پایتخت استان کبک است و یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای شمالی محسوب می شود. این شهر به دلیل فرهنگ فرانسوی غنی خود و معماری اروپایی خود به "جاده اروپا در آمریکای شمالی" شهرت دارد. کویبک سیتی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قلعه فرونتناک: قلعه فرونتناک هتلی لوکس در قلب شهر کویبک سیتی است که به دلیل معماری زیبا و چشم انداز فوق العاده خود به یکی از نمادهای شهر تبدیل شده است.
  • محله قدیمی کویبک سیتی: محله قدیمی کویبک سیتی یکی از قدیمی ترین محله های آمریکای شمالی است و دارای خیابان های سنگفرش شده، ساختمان های قدیمی و مغازه های سوغاتی فروشی فراوانی است.
  • بندر قدیمی کویبک سیتی: بندر قدیمی کویبک سیتی یکی از جاذبه های گردشگری محبوب کویبک سیتی است و دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است.
  • موزه تمدن کویبک: موزه تمدن کویبک یکی از بزرگترین موزه های کانادا است و دارای مجموعه گسترده ای از آثار هنری و تاریخی از سراسر جهان است.
  • تپه پارلمانت کویبک: تپه پارلمانت کویبک مقر مجلس ملی کبک است و دارای معماری نئوکلاسیک زیبایی است.

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، کویبک سیتی دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

5. ویکتوریا

ویکتوریا پایتخت استان بریتیش کلمبیا است و در جزیره ونکوور قرار دارد. این شهر به دلیل آب و هوای معتدل خود، باغ های زیبا و معماری ویکتوریایی خود به "شهر باغ های رز" شهرت دارد. ویکتوریا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باغ های بوتچارت: باغ های بوتچارت مجموعه ای از 52 باغ است که در شمال شهر ویکتوریا قرار دارد. این باغ ها یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کانادا محسوب می شوند و در تمام طول سال مملو از گل هستند.
     
  • قلعه کریگمید: قلعه کریگمید قلعه ای در سبک تودور است که در نزدیکی ویکتوریا قرار دارد. این قلعه به دلیل معماری زیبا و چشم انداز فوق العاده خود به یکی از نمادهای ویکتوریا تبدیل شده است.
     
  • پارلمان بریتیش کلمبیا: پارلمان بریتیش کلمبیا مقر مجلس قانونگذاری بریتیش کلمبیا است و دارای معماری نئوباروک زیبایی است.
     
  • محله قدیمی ویکتوریا: محله قدیمی ویکتوریا دارای خیابان های سنگفرش شده، ساختمان های قدیمی و مغازه های سوغاتی فروشی فراوانی است.
     
  • بندر ویکتوریا: بندر ویکتوریا یکی از جاذبه های گردشگری محبوب ویکتوریا است و دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است.
     

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، ویکتوریا دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

6. سنت جان

سنت جان پایتخت استان نیوفاندلند و لابرادور است و شرقی ترین شهر کانادا محسوب می شود. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی زیبا و فرهنگ غنی خود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کانادا محسوب می شود. سنت جان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Signal Hill: Signal Hill تپه ای در قلب شهر سنت جان است که دارای چشم انداز زیبایی از شهر و بندر آن است. بر روی این تپه پارکی بزرگ با مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، فانوس دریایی و مرکز تفسیر سیگنال هیل وجود دارد.
     
  • Jellybean Row: Jellybean Row ردیفی از خانه های رنگارنگ در محله قدیمی سنت جان است که به یکی از نمادهای شهر تبدیل شده است.
     
  • GeoCentre: GeoCentre موزه ای در شهر سنت جان است که به معرفی زمین شناسی و جغرافیای نیوفاندلند و لابرادور می پردازد.
     
  • Cape Spear: Cape Spear شرقی ترین نقطه آمریکای شمالی است و در فاصله کوتاهی از شهر سنت جان قرار دارد. بر روی این دماغه فانوس دریایی و مرکز تفسیر کیپ اسپیر وجود دارد.
     
  • Witless Bay: Witless Bay خلیجی در نزدیکی شهر سنت جان است که محل زندگی پرندگان دریایی فراوانی است. در این خلیج می توانید تورهای قایق سواری برای تماشای پرندگان دریایی رزرو کنید.
     

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، سنت جان دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

7. بنف

بنف شهر کوچکی در استان آلبرتا است که در داخل پارک ملی بنف قرار دارد. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی زیبا و طبیعت خیره کننده خود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کانادا محسوب می شود. بنف دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Lake Minnewanka: دریاچه ای در قلب پارک ملی بنف است که دارای چشم انداز زیبایی از کوه های اطراف است. در این دریاچه می توانید قایق سواری، ماهیگیری و شنا کنید.
     
  • Banff Gondola: تله کابینی است که شما را به بالای کوه Sulphur می برد. از بالای این کوه می توانید چشم انداز زیبایی از شهر بنف و کوه های اطراف را مشاهده کنید.
     
  • Cave and Basin National Historic Site: محل کشف آب های معدنی بنف است و دارای چشمه های آب گرم، غار و مرکز تفسیر است.
     
  • Bow Falls: آبشاری در نزدیکی شهر بنف است که دارای ارتفاع 30 متر و عرض 15 متر است. این آبشار یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری بنف محسوب می شود.
     
  • Banff Upper Hot Springs: مجموعه ای از چشمه های آب گرم است که در نزدیکی شهر بنف قرار دارد. در این چشمه های آب گرم می توانید استراحت کنید و لذت ببرید.
     

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، بنف دارای رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های فراوانی است که می توانند پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشند.

سخن پایانی

کانادا کشوری زیبا و پهناور با جاذبه های گردشگری فراوان است. اگر قصد سفر به کانادا در نوروز را دارید، پیشنهاد می کنیم از یکی از شهرهایی که در این مقاله ذکر شد، بازدید کنید. مطمئن باشید که سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

انتشار: 29 مهر 1402 بروزرسانی: 3 آبان 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1477

به "در نوروز به کدام مناطق کانادا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نوروز به کدام مناطق کانادا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید