آب تهران ، قطع آب بدمصرف ها از مرداد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از ورود استان تهران به شرایط نارنجی یعنی هشدار کم آبی اطلاع داد و گفت: قطع آب مشترکان بدمصرف از مردادماه در دستور کار خواهد بود.

آب تهران ، قطع آب بدمصرف ها از مرداد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از صداوسیما، محمد رضا بختیاری با اشاره به اینکه سال جاری ظرفیت بارندگی استان تهران نسبت به 50 سال گذشته بسیار بد است اضافه کرد: سال جاری در استان تهران 290 میلیمتر بارندگی اتفاق افتاده و این در حالی است که سال گذشته این رقم 440 میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به شرایط سخت سدهای تهران گفت: سال جاری 790 میلیون مترمکعب آب در سدهای تهران ذخیره شده در حالی که این رقم سال گذشته در مدت مشابه یک میلیارد و 150 میلیون مترمکعب بوده است و این به معنای کسری 360 میلیون مترمکعب آب در سدهای استان تهران است.

قطع آب بدمصرف ها از مرداد

بختیاری با اشاره به برخورد جدی و قطعی آب برای مشترکین بد مصرف مصرف از مردادماه ادامه داد: هم اکنون برای 170 هزار مشترک بدمصرف تهرانی که تا 30 مترمکعب آب در ماه مصرف نموده اند یعنی (دوبرابر الگوی مصرف) هشدار قطعی آب صادر شده است که اگر فرایند مصرف خود را اصلاح ننمایند در مرداد ماه روزانه 4 تا 5 ساعت آب این مشترکین خانگی قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه در این شرایط سخت ما آب شرب باکیفیت و پایدار برای مشترکین تأمین می کنیم اضافه کرد: در این شرایط سخت از مشترکین توقع داریم در اندازه مصرف با رعایت الگوی مصرف با ما همکاری نمایند که البته بعضی از این مشترکین اصلاً به شرایط بحرانی کشور به لحاظ کمبود آب توجهی ندارند.

85 درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت می نمایند

وی با اشاره به اینکه 85 درصد مشترکین الگوی مصرف آب را رعایت می نمایند گفت: 15 درصد از مشترکین آب تهران پر مصرف هستند و 5 درصد از این تعداد بد مصرف هستند که این 5 درصد 10 تا 15 درصد آب تولیدی در تهران را مصرف می نمایند که بخش عمده ای از این مشترکین خانگی در شمال غرب تهران و بعضی در جنوب و حتی شهرستان های استان تهران هستند که از آب شرب برای آبیاری باغچه استفاده می نمایند.

بختیاری اضافه کرد: استان تهران 25 درصد و شهر تهران 17 تا 18 درصد از آب شرب کشور را مصرف می نمایند.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12668

به "آب تهران ، قطع آب بدمصرف ها از مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب تهران ، قطع آب بدمصرف ها از مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید