برگزاری جشنواره ملی فیلم یادگار در قزوین از 26 اردیبهشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره ملی فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار از 26 تا 31 اردیبهشت ماه در قزوین اطلاع داد.

برگزاری جشنواره ملی فیلم یادگار در قزوین از 26 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی از 26 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

اسماعیلی گفت: بخش های این جشنواره شامل مسابقه سینمای مستند ایران، میراث ماندگار، جایزه میراث فرهنگی قزوین و میراث معنوی است که در بخش های مسابقه سینمای مستند ایران، گروه مستند های کوتاه تا 40 دقیقه، گروه مستند های نیمه بلند از 40 تا 70 دقیقه و گروه مستند های بلند بالای 70 دقیقه مدنظر هستند.

وی گفت: آثاری که با موضوع میراث فرهنگی استان قزوین شامل ملموس یا ناملموس ساخته شده است در بخش مجزایی مورد ارزیابی قرار می گیرد و به فیلم برگزیده نشان راژیا اهدا خواهد شد.

اسماعیلی اضافه نمود: همچنین آثاری که با موضوع میراث معنوی و ناملموس ساخته شده است در این بخش مورد ارزیابی قرار می گیرد و به بهترین فیلم و کارگردان جوایزی اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه مستندسازان بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند در این جشنواره شرکت نمایند، اضافه نمود: متقاضیان می توانند آثار تولیدی از سال 95 تا 99 را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تا 31 فروردین 1400 ارسال نمایند.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11111

به "برگزاری جشنواره ملی فیلم یادگار در قزوین از 26 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ملی فیلم یادگار در قزوین از 26 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید