بوکس قهرمانی آسیا، صعود امیری به مرحله نیمه نهایی، کسب 4 مدال برنز ایران قطعی شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با پایان روز سوم مسابقات بوکس قهرمانی آسیا و صعود پوریا امیری به مرحله نیمه نهایی، کسی 4 مدال برنز نمایندگان بوکس کشورمان قطعی شد.

بوکس قهرمانی آسیا، صعود امیری به مرحله نیمه نهایی، کسب 4 مدال برنز ایران قطعی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سومین روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، امروز(چهارشنبه- 5 خردادماه) در دبی اماران برگزار شد و 4 نماینده کشورمان با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

پوریا امیری آخرین نماینده کشورمان در رقابت های امروز، پس از استراحت در دور نخست، قرار بود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف طارق آلماتروشی از امارات برود، اما بوکسور اماراتی به دلیل مصدومیت در مبارزه حاضر نشد تا پوریا امیری نیز با صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

پیش از پوریا امیری، دانیال شه بخش در وزن 60- کیلوگرم، سیدشاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و میثم قشلاقی در وزن 81 کیلوگرم با شکست حریفان خود پیروز به حضور در مرحله نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز خود شده بودند.

همچنین امید احمدی صفا و مسلم مقصودی نیز مقابل رقبای خود شکست خوردند تا همانند اشکان رضایی و احسان روزبهانی از دور مسابقات کنار بروند.

رقابت های بوکس قهرمانی آسیا به مدت 7 روز در امارات برگزار خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12149

به "بوکس قهرمانی آسیا، صعود امیری به مرحله نیمه نهایی، کسب 4 مدال برنز ایران قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس قهرمانی آسیا، صعود امیری به مرحله نیمه نهایی، کسب 4 مدال برنز ایران قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید