تجمع دانشجویان در اعتراض به ناکارآمدی وزیر نفت، زنگنه را استیضاح کنید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جمعی از دانشجویان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل همزمان با برگزاری نماز جمعه تهران با برگزاری تجمعی از کنندگان مجلس خواستند تا وزیر نفت را به دلیل حذف کارت سوخت استیضاح کنند.

تجمع دانشجویان در اعتراض به ناکارآمدی وزیر نفت، زنگنه را استیضاح کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جمعی از دانشجویان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل همزمان با برگزاری نماز جمعه تهران با برگزاری تجمعی از کنندگان مجلس خواستند تا وزیر نفت را به دلیل حذف کارت سوخت و خسارت های که به کشور تحمیل کرده استیضاح کنند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی با محتوای با استیضاح زنگنه صنعت نفت را ملی کنید، ب- ز اصلی بابک یا بیژن، 28 سال کافی نیست آقای همیشه وزیر، ننگ ننگ ما مسئول بی درد ما، کرسنت، توتا ل، استات اویل/ وزیر محرمانه، وزیر پیر و خسته دولت بازنشسته معطل غرب نشسته، وزیر پیر و خسته دولت به گل نشسته و خسارت 100 هزار میلیاردی حذف کارت سوخت/ زنگنه پاسخگو باش و با سر دادن شعارهایی نظیر زنگنه حیا کن مملکت رها کن، وزیر بی لیاقت وزیر غرق ثروت خواستار به جریان افتادن استیضاح وزیر نفت توسط کنندگان مجلس شدند.

همچنین حمزه دستیار دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در جمع نمازگزاران و دانشجویان معترض به عملکرد وزیر نفت گفت: زنگنه 28 سال در کشور وزیر بوده و 14 سال نیز وزیر نفت بوده است و بیش از 30 سال است که در بدنه حاکمیتی و حکومتی مسئولیت کلان داشته است.

وی اضافه کرد: زنگنه در موضوع حذف کارت سوخت بیش از 100 هزار میلیارد به کشور ضربه زد. او قرار بوددر سال 92 بعد از یک هفته در مورد قرارداد کرسنت اعلام موضع و آن را جمع کند ولی امروز 6 سال گذشته و منفعل ترین مجلس تاریخ حتی نگفت که پرونده کرسنت چه شد. چون گفتند مردم نامحرم هستند و هیچ رسانه ای نباید در مورد کرسنت حتی یک جمله بنویسد. ما دولت نامحرم نمی خواهیم ما وزیر ثروتمند نمی خواهیم ما وزیر غیر انقلابی نمی خواهیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: زنگنه کسی است که جوانان انقلابی را از پالایشگاه ها و پتروپالایشگاه بیرون کرد تا توتال را بیاورد ولی وقتی توتال خیانت کرد و رفت هیچ کس یقه زنگنه را نگرفت آیا این همه خیانت کافی نیست و آیا آقای همیشه وزیر نفت باید 14 سال دیگر وزیر نفت باشد و مملکت و وزارت نفت را نابود کند آیا به صفر رسیدن صادرات نفت ایران کافی نیست.

دستیار اظهار کرد: ما امروز آمده ایم تا از مجلس منفعل بخواهیم در آخرین روزهایی که نفس می کشد یک بار هم که شده به خاطر رضای خدا و مردم این وزیر بی کفایت و ثروتمند را استیضاح کند و قوه قضاییه نیزاو را پای میز محاکمه بکشاند.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1612

به "تجمع دانشجویان در اعتراض به ناکارآمدی وزیر نفت، زنگنه را استیضاح کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع دانشجویان در اعتراض به ناکارآمدی وزیر نفت، زنگنه را استیضاح کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید