تولید نیروگاه های برق بیستون از مرز 8.3 میلیون کیلووات ساعت گذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون با اشاره به رشد 14 درصدی تولید این شرکت نسبت به سال گذشته گفت ،ز ابتدای سال تا پایان خرداد ماه امسال، 837 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه های بیستون و اسلام آباد غرب تولید شده است.

تولید نیروگاه های برق بیستون از مرز 8.3 میلیون کیلووات ساعت گذشت

به گزارش وزارت نیرو ، مسعود میرزا عسگری با بیان اینکه از این میزان برق تولیدی بیش از 723 میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه حرارتی بیستون و بیش از 113 میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه گازی اسلام آباد غرب تولید شده است، افزود: در مجموع 777 میلیون و 106 هزار کیلووات ساعت از برق تولیدی در نیروگاه های بیستون و اسلام آباد غرب به شبکه سراسری تزریق شده که سهم نیروگاه بیستون 663 میلیون و 519 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی است.

وی افزود: در سال تولید، با تلاش کارکنان شرکت توانستیم شاهد رشد 14 درصدی در تولید برق، نسبت به مدت مشابه در سال 99 باشیم که مصمم هستیم با توجه به نیاز شبکه سراسری به تولید انرژی الکتریکی، حداکثر تولید واحدها را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون بیان کرد: مفتخریم که 2 درصد از تامین برق شبکه سراسری کشور را بر عهده داریم.

نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولیدی 640 مگاوات و نیروگاه گازی اسلام آباد غرب هم با 100 مگاوات تولید برق و در مجموع با 740 مگاوات ساعت ظرفیت تولید، در پایداری شبکه سراسری برق در غرب کشور، نقش مهمی را عهده دار هستند.

نیروگاه حرارتی بیستون در کیلومتر 20 جاده کرمانشاه به همدان و نیروگاه گازی اسلام آباد غرب در کیلومتر 55 جاده کرمانشاه به اسلام آباد غرب قرار دارند.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12583

به "تولید نیروگاه های برق بیستون از مرز 8.3 میلیون کیلووات ساعت گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید نیروگاه های برق بیستون از مرز 8.3 میلیون کیلووات ساعت گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید