خبرنگاران استانداربوشهر: 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بوشهر- خبرنگاران- استاندار بوشهر گفت: 22 بهمن یادآور مجاهدت ها و تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی و ایثارگری های ملت ایران است و این روز ماندگارترین روز در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود.

خبرنگاران استانداربوشهر: 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: در این روز نظام شاهنشاهی که وابستگی به قدرت های شرق و غرب داشت فرو پاشید و نظامی مبتنی بر رای و نظر مردم، جمهوریت اسلامی و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جایگزین شد.

وی اعلام کرد: رسیدن به آزادی، داشتن کشوری مستقل و نظامی دینی و الهی از آمال، آرزوی عظیمان، علما و پیشکسوتانی بود که در سال های متمادی برای دستیابی به چنین نظامی مبارزه کردند.

گراوند اضافه نمود: هرچند امروز نیز سختی هایی وجود دارد اما در مقابل استقلال و آزادی که به دست آمده این مسائل قابل تحمل است.

استاندار بوشهر یادآور شد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای جهانی استکبار قابل پذیرش نیست به همین دلیل آنها برای این نظام مسائلی را ایجاد کردند اما به لطف خداوند و با پایداری ملت به طور قطع از این سختی ها نیز همانند 42 سال گذشته عبور خواهیم کرد.

گراوند گفت: بعضی سران کاخ سفید می خواستند ملت ایران 40 سالگی انقلاب را نبیند این درحالی است که امروز آنها نیستند اما ما با عزت و اقتدار 42 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است را جشن می گیریم.

به گفته گراوند امروز با افتخار به جهان اعلام می کنیم با وجود همه سختی ها و مسائلی که آنها برای ملت ایران ایجاد کردند اما فرایند توسعه کشور متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: با وجودی که استکبار جهانی کشور را درگیر جنگ مالی نموده اما نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم همچنان با اقتدار روی پای خود ایستاده است.

استاندار بوشهر تاکید نمود: تاب آوری مردم به دلیل خون های داده شده، شعارها، اعتقاد به نظام و امام است و به همین دلیل این روز مهم هیچ وقت در تاریخ ایران فراموش شدنی نیست.

گراوند ادامه داد: 22 بهمن علاوه براینکه یک جشن ملی به شمار می رود بیانگر این است که با وجود همه مسائل، تنگناها،کمی ها و کاستی ها اما مردم در کنار مسوولان هستند و از این دستاورد مهم و عظیم محافظت می نمایند.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11074

به "خبرنگاران استانداربوشهر: 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استانداربوشهر: 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید