خبرنگاران ثبت نام اولیه باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس جهت ثبت نام اعضای این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدامات اولیه را انجام داد.

خبرنگاران ثبت نام اولیه باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام های خود برای ثبت نام جهت شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا را شروع نموده است.

امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مرحله مربوط به ثبت نام اعضای تیم و بارگذاری مدارک اعلام شده در سامانه است که بعد از تائید فدراسیون فوتبال برای کنفدراسیون فوتبال ارسال می گردد و صدور کارت شرکت در مسابقات منوط به انجام دقیق و بدون نقص آن است.

طبق مقررات قبلی، هر باشگاه نام 30 بازیکن را ثبت می کرد که این عدد بعد از وقوع شرایط کرونا به عدد 35 رسید و علاوه بر بازیکن، 20 نفر اعضای کادر فنی و مدیریتی و دیگر عوامل مرتبط خواهند بود.

وی ادامه داد: این مرحله از ثبت نام برای مرحله پلی آف و گروهی مسابقات اعلام شده است. مدارک به صورت آنلاین بارگذاری می گردد. همچنین مهلت و ظرفیتی هم مشخص شده است تا تیم ها، هفت روز قبل از اولین مسابقه خود نسبت به جایگزین یا اضافه کردن بازیکنان تازه جذب شده اقدام نمایند. در حال حاضر ما اقدامات لازم برای ثبت نام اعضای تیم را شروع نموده ایم.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10335

به "خبرنگاران ثبت نام اولیه باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام اولیه باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید