خبرنگاران فخری: تمام شواهد از برگزار شدن المپیک توکیو حکایت می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: اتفاقات چند هفته اخیر نشان از آن دارد که مسوولان ژاپنی و کمیته بین المللی المپیک به دنبال برگزاری بازی های المپیک توکیو هستند.

خبرنگاران فخری: تمام شواهد از برگزار شدن المپیک توکیو حکایت می نماید

به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری ظهر امروز (آدینه) در خصوص اینکه تکلیف برگزاری رقابت های المپیک توکیو چه می گردد گفت: هنوز نمی گردد به صورت قطعی درباره برگزاری بازی ها نظر داد اما اتفاقات چند هفته گذشته نشان از آن دارد که این رویداد عظیم ورزشی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران با با بیان اینکه کرونا و شیوع آن در سطح دنیا به یک مشکل اساسی تبدیل شده است مطرح کرد: بعضی فشارها برای لغو المپیک توکیو انجام شد اما کمیته بین المللی المپیک روی مواضع خود ایستاده و تسلیم این فشارها نشد. سال گذشته بود که کمیته ملی المپیک بیان کرد تا اردیبهشت ماه برای برگزار شدن یا نشدن المپیک صبر می نماید و بعد از آن تصمیم می گیرد اما در همان هفته دوم فروردین با توجه به فشاری که رسانه ها آوردند کمیته بین المللی بیان کرد که برگزار نمی گردد.

فخری با تایید مخالفت ژاپنی ها با برگزاری المپیک گفت: بله این موضوع وجود دارد و کرونا در کشور ژاپن در 2 ماه گذشته سیر صعودی داشته است. مردم این کشور در برابر برگزاری المپیک مقاومت می نمایند اما دولت ژاپن در حال متقاعد کردن مردم برای میزبانی از عظیمترین جشنواره ورزشی دنیا است. آنان به دنبال توجیه مردم هستند که برگزاری این رویداد هیچ خطری برای مردم نخواهد داشت و ورزشکاران کاملا قرنطینه خواهند شد و بازی ها هم با حداقل تماشاگران انجام می گردد.

وی همچنین گفت: فعلا زمان اعلام تصمیم قطعی برای المپیک توکیو معین نیست اما کلیه مسابقات کسب سهمیه برنامه ریزی شده و دعوتنامه آن هم در حال ارسال به کشورهای مختلف است.

فخری در انتها گفت و گویی که در آن شرکت نموده بود اضافه کرد: ما در 11 رشته 52 سهمیه را کسب کردیم و در 4 رشته دیگر هم کوشش می کنیم که سهمیه بگیریم قرار است وزنه برداری، قایقرانی و تنیس روی میز هم به مسابقات کسب سهمیه اعزام شوند.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10181

به "خبرنگاران فخری: تمام شواهد از برگزار شدن المپیک توکیو حکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فخری: تمام شواهد از برگزار شدن المپیک توکیو حکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید