شمشیربازان اسلحه سابر راهی مجارستان شدند، خاتمه یک سال تمرین داخلی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر با یک سال تاریخ طی روزهای 20 تا 25 اسفندماه (10 تا 14 مارچ) در بوداپست برگزار می گردد. این آخرین رویدادی است که با تصویب فدراسیون جهانی شمشیربازی و به منظور کامل شدن سهمیه های تیمی المپیک توکیو برگزار می گردد.

شمشیربازان اسلحه سابر راهی مجارستان شدند، خاتمه یک سال تمرین داخلی

اگرچه ملی پوشان اسلحه سابر برای المپیک توکیو کسب سهمیه نموده اند اما حضور در این جام به منظور آماده سازی آنها برای اعزام به توکیو در برنامه نهاده شد. به همین منظور مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی بامداد امروز دوشنبه تهران را به مقصد بوداپست ترک کردند تا با راهنمایی پیمان فخری در جام جهانی پیش رو شرکت نمایند.

این اولین اعزام برون مرزی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بعد از یک سالی است که فقط به تمرین داخلی و حضور دو روزه در لیگ باشگاهی گذشت.

آخرین اعزام ملی پوشان اسلحه سابر مربوط به سال گذشته می گردد که حضور در مسابقات جام جهانی لهستان بخشی از آن بود. حضور در این رویداد با قطعی شدن سهمیه تیمی این اسلحه برای المپیک توکیو همراه بود. بعد از آن بود که جام جهانی ایتالیا به دلیل شیوع کرونا لغو شد و در ادامه هم آلمانی ها نتوانستند برگزارنماینده این رقابت باشند. بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان که بعد از مسابقات لهستان در اروپا ماندگار شده بودند فرصت حضور در این دو جام را از دست دادند. آنها در نهایت در جام جهانی لوکزامبورگ شرکت کردند و بعد از آن به ایران بازگشتند.

با برگزاری جام جهانی مجارستان، تکلیف هشتمین و آخرین تیم برای حضور در المپیک توکیو تعیین می گردد. تا به امروز و بر اساس رویدادهای انتخابی که تا سال گذشته به خاتمه رسیدند تیم های کره جنوبی، ایتالیا، مجارستان و آلمان به عنوان چهار تیم اول رنکینگ جهانی همراه با ایران، مصر و آمریکا به عنوان نمایندگان آسیا، آفریقا و آمریکا حضور خود در المپیک را قطعی کردند.

برای کسب سهمیه هشتم و آخر المپیک رقابت نزدیکی میان تیم های روسیه و فرانسه وجود دارد.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10557

به "شمشیربازان اسلحه سابر راهی مجارستان شدند، خاتمه یک سال تمرین داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمشیربازان اسلحه سابر راهی مجارستان شدند، خاتمه یک سال تمرین داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید