مدودف: بازیکنان زنیت بهترین کیفیت خود را نشان دادند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس باشگاه زنیت سن پترزبورگ از سردار آزمون و یارانش به خاطر پیروزی برابر لیون فرانسه در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قدردانی کرد.

مدودف: بازیکنان زنیت بهترین کیفیت خود را نشان دادند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، الکساندر مدودف به دنبال پیروزی 2 بر صفر تیم زنیت برابر لیون فرانسه و صعود به رده دوم جدول گروه G لیگ قهرمانان اروپا گفت: به همه هواداران بابت این پیروزی تبریک می گویم. هر بازی پیچیده است و ما با تیم خطرناک و قدرتمندی روبرو شدیم که دارای هافبک ها و مهاجمان منسجمی بود. از نظر تاکتیکی بسیار خوب بودیم و در نیمه دوم زنیت نشان داد که قابلیت رقابت با هر حریفی را دارد. بازیکنان زنیت بهترین کیفیت خود را در این بازی به نمایش گذاشتند و با تمام توان بازی کردند.

رئیس باشگاه زنیت سن پترزبورگ درباره شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما در آخرین بازی میهمان بنفیکا هستیم و به طور معمول بازی خارج از خانه سخت است اما فرصت هایی برای حمله خواهیم داشت. گروه ما بسیار روشن است و تمام تیم ها شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را خواهند داشت.

در جدول رده بندی گروه G لیگ قهرمانان اروپا تیم لایپزیش با 10 امتیاز صدرنشین است. تیم های زنیت روسیه و لیون فرانسه با امتیاز مشابه 7 رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. بنفیکای پرتغال نیز با 4 امتیاز قعرنشین است.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 868

به "مدودف: بازیکنان زنیت بهترین کیفیت خود را نشان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدودف: بازیکنان زنیت بهترین کیفیت خود را نشان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید