همکاری دولت برزیل و گوگل ، آدرس 2 میلیون برزیلی به نقشه گوگل اضافه می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گوگل با همکاری دولت برزیل، کوشش دارد نقشه های خود را در مناطق دور افتاده و روستایی برزیل توسعه دهد. درواقع گوگل با مشارکت دولت میخواهد طی سه سال کلیه املاک روستایی در ایالت سائوپائولو را نقشه برداری کند.

همکاری دولت برزیل و گوگل ، آدرس 2 میلیون برزیلی به نقشه گوگل اضافه می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل از همکاری با شهرداری سائوپائولو برای ارائه آدرس 340 هزار ملک روستایی در برزیل اطلاع داد.

پروژه Rotas Rurais به صورت دیجیتالی منطقه روستایی بیش از 60،000 کیلومتری در 645 شهر را نشان می دهد و حدود 2 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهد ، که در حال حاضر آدرس رسمی ندارند. طبق گفته دولت ، این مشارکت به شهروندان امکان می دهد برای ثبت نام در خدمات دولتی و خدمات پزشکی اقدام نمایند. همچنین پیش بینی می گردد که با پیشرفت این پروژه شاهد رشد مالی در مناطق نقشه برداری باشیم.

جوآ دوریا، فرماندار سائوپائولو ، با اشاره به زاغه ها گفت: این پروژه به کل اکوسیستم موجود در حومه شهر یاری خواهد نمود ، اما به زودی در مناطق شهری نیز اعمال می گردد.

وی اضافه نمود: ما با هدف ارائه جدیدترین فناوری [پیشرفت ها] در دنیا برای نوآوری های فناوری در صنعت زراعت سرمایه گذاری زیادی نموده ایم و خوشبختانه پیروز هستیم. در این پروژه از فن آوری منبع باز Google Plus Codes استفاده می گردد ، که مختصات عرض و طول را به کدهای کوتاه مشابه کد پستی تبدیل می نماید. سپس این کدها در سیستم های دولتی گنجانیده می گردد ، که این تغییرات، کد پستی را برای افرادی که در مناطق روستایی زندگی می نمایند فراهم می نماید.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1728

به "همکاری دولت برزیل و گوگل ، آدرس 2 میلیون برزیلی به نقشه گوگل اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دولت برزیل و گوگل ، آدرس 2 میلیون برزیلی به نقشه گوگل اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید