واکنش الهام پاوه نژاد به شایعه دریافت پول برای تزریق واکسن ایرانی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرآنلاین/ الهام پاوه نژاد می گوید شایعه دریافت پول در ازای تزریق واکسن ایرانی کرونا به وسیله هنرمندان به دلیل اشتباه فاحش شاهین صمدپور و آن چه او در استوری اینستاگرامش منتشر کرد، رخ داد.

واکنش الهام پاوه نژاد به شایعه دریافت پول برای تزریق واکسن ایرانی

یکی از اتفاقاتی که در هفته های اخیر حول وحوش نام الهام پاوه نژاد رخ داد، واکسن ایرانی زدنش به همراه اعضای گروه نمایش لاموزیکا بود. از او پرسیدیم به نظرش چرا به جای تقدیر بابت داوطلب شدن برای تزریق واکسن ایرانی، از سوی عده ای با واکنش هایی عجیب وغریب روبرو شد؟

پاوه نژاد با بیان این که بخش عظیمی از این اتفاق به دلیل اشتباه فاحش و حتی غیرقابل بخشش آقای شاهین صمدپور در استوری اینستاگرام شان رخ داد، می گوید: هنگامی که ایشان مدعی شدند وزارت بهداشت و مسئولین فراوری واکسن کووایران برکت به جای اعتمادسازی عمومی، با سلبریتی ها قرارداد بسته اند تا آن ها واکسن بزنند و ترس مردم این طور بریزد، ادعایی که به هیچ اسم صحت نداشت. با من به هیچ اسم نه قراردادی بسته و نه حتی تماسی گرفته شده بود و این در حالی بود که چنین اتفاقی در تمام جهان رخ می داد و به اسم مثال در آمریکا به سلبریتی ها پول می دادند تا متقاضی تزریق واکسن فایزر شوند. ما اگر این کار را در ایران می کردیم هم، کار اشتباهی ننموده بودیم اما نکردیم و متهم شدیم!

این بازیگر و کارگردان که قرار بود با لاموزیکا دومین تجربه کارگردانی اش در تئاتر را از سر بگذراند اما به دلیل قرمز شدن شرایط کرونا در تهران فعلا به ناگزیر دست نگه داشته است، ادامه می دهد:

شایعه ساختند که واکسن زدن ما، نمایشی بوده است و فقط پول گرفته ایم تا تبلیغ کنیم و کسی از خود نپرسید منِ نوعی، شخص من، همکارانم و دیگر دوستانم که واکسن ایرانی زدند، قرار نیست بتوانیم شب، سرمان را با آرامش بر زمین بگذاریم؟! ما چه اندازه باید بی وجدان باشیم که چنین کاری کنیم؟! چه اندازه پول باید به ما بدهند که ما را بخرند؟! و ما باید چه اندازه از انسانیت تهی شده باشیم که راضی به چنین کاری شویم؟! بعد از اعتراضات ما بود که آقای صمدپور که ادعای کذبش موجب به وجود آمدن این تصور نادرست شد مجددا در اینستاگرامش عذرخواهی کرد و نوشت بعد از تماس دوستانش با او که از چهره ها و هنرمندان شناخته شده و قابل اعتماد متقاضی تزریق واکسن ایرانی بوده اند متوجه شده که اشتباه نموده است.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13033

به "واکنش الهام پاوه نژاد به شایعه دریافت پول برای تزریق واکسن ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش الهام پاوه نژاد به شایعه دریافت پول برای تزریق واکسن ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید