ویژگی خودروهای پلیس فورد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران | سرویس اخبار - به نقل از jalopnik، ظاهرا بیشتر این تغییرات در زیر کاپوت رخ خواهد داد و از این پس شاهد خودروهای پلیس با سه موتور متفاوت هستیم که شامل یک موتور 3 لیتری اکوبوست v6، یک نسخه 3.3 لیتری v6 و یک گزینه هیبریدی 3.3 لیتری v6 می شود.

ویژگی خودروهای پلیس فورد

موتور دوم به نظر از بقیه گزینه ها جالب تر است و نسخه هیبریدی با یک سامانه انتقال قدرت 10 سرعته اتوماتیک هماهنگ خواهد شد. در مدل هیبریدی یک باتری لیتیوم- یونی و سامانه ترمز احیا کننده انرژی الکتریکی به شکلی ویژه برای نیروهای پلیس کالیبره شده اند.

خودروهای پلیس فورد با طبیعت سازگارتر شده و در عین حال توانمندی و قابلیت های بیشتری را نشان می دهند.فورد اطلاعات زیادی را در این خصوص مطرح نکرده اما انتظار داریم خودرو سریع تر حرکت کرده و بیشینه سرعت آن در حین حرکت افزایش یابد.

این خودروها همچنین فناورانه ارائه شده و دارای چندین سامانه جدید مانند سیستم هشدار محیطی هستند. این سامانه یک حالت مراقبتی را با استفاده از تجهیزات شناسایی نقاط کور و از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی در زاویه تقریبی 270 درجه خارج از اتومبیل، برای سرنیشنان داخلی رقم می زند. مجموعه این عوامل به شناسایی رفتارهای پر خطر در اطراف ماشین پلیس منجر خواهند شد و در صورت شناسایی این رفتار درهای اتومبیل به شکل اتوماتیک قفل شده و شیشه ها بالا می فرایند.

یک گزینه دیگر در این خودرو سیستم تله ماتیک فورد است که با استفاده از دوربین های عقب و سیستم دمند Demand system تمام اتفاقات نقاط کور پشت خودرو را با کیفیت خوب به سرنشینان داخلی نشان می دهد. این خودرو همچنین می تواند به سیستم اطلاعاتی SYNC 3 مجهز شود تا با شناسایی عابران از برخورد با آنها ممانعت کند.

این خودرو های پلیس در تابستان سال آینده به فروش خواهند رسید و احتمال دارد موتورهای جدید این مجموعه به زودی روی مدل های اکسپلورر فورد نیز به کار فرایند.

منبع: عصر ایران

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: setare.com
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11447

به "ویژگی خودروهای پلیس فورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی خودروهای پلیس فورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید