پاناسونیک از دوربین فول فریم S5 در تاریخ 12 شهریور رونمایی می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت پاناسونیک به صورت رسمی گفت که میخواهد از دوربین جدید و فول فریم S5 در تاریخ دوازدهم شهریور ماه رونمایی کند. پیش بینی می گردد که این مدل جدید نسبت به دوربین قبلی این شرکت یعنی دوربین S1 دارای بدنه ای کوچکتر و وزن کمتری باشد، ولی تمامی قابلیت های دوربین S1 را با قیمتی کمتر ارائه کند.

پاناسونیک از دوربین فول فریم S5 در تاریخ 12 شهریور رونمایی می نماید

با توجه به شرایط موجود و همه گیری بیماری کووید 19، همانند تمامی رویدادهای برگزار شده دیگر، پاناسونیک هم با برگزاری مراسمی به صورت آنلاین میخواهد تا از این دوربین جدید رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت Nokoshita این دوربین جدید در حدود 714 گرم (همراه با باتری) وزن خواهد داشت که در مقایسه با وزنه 1021 گرمی دوربین S1 بسیار کمتر است.

  • مقایسه دوربین گلکسی نوت 20 اولترا با نوت 10 پلاس، اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

از جمله قابلیت های دوربین پاناسونیک S5 می توان به بهره مندی از لرزش گیر تصویر پنج محوره، صفحه نمایشگر لمسی با قابلیت چرخش، فیلم برداری با رزولوشن 4K و به صورت 60p در حالت 10 بیت (4:2:0)، فیلم برداری با رزولوشن 4K و به صورت 30p در حالت 10 بیت (4:2:2) اشاره نمود.

در کنار این قابلیت های جذاب برای فیلم برداری، پاناسونیک در این دوربین جدید، امکانات متوسطی را برای هواداران عکاسی قرار داده است. از جمله این امکانات می توان به منظره یاب با رزولوشن 2.36 میلیون نقطه و عکاسی پیاپی با سرعت 7 فریم بر ثانیه اشاره نمود.

  • حالا می توانید از دوربین نیکون خود به عنوان وب کم بهره ببرید

اطلاعات منتشر شده دیگری هم خبر از جایگزینی دوربین GH5 با این دوربین جدید می دهند. با توجه به این موضوع می توان انتظار داشت که قیمت دوربین S5 در حد دوربین GH5 باشد.

هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با قیمت این دوربین و زمان عرضه آن به بازار منتشر نشده است، اما امیدوار هستیم تا زمان باقی مانده به مراسم رونمایی، اطلاعات بیشتری در رابطه با این دوربین فاش گردد.

  • جعبه گشایی و آنالیز دوربین چاپ سریع فوجی فیلم Instax wide 300

منبع: Engadget

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6606

به "پاناسونیک از دوربین فول فریم S5 در تاریخ 12 شهریور رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاناسونیک از دوربین فول فریم S5 در تاریخ 12 شهریور رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید