پیروزی یاران کامرانی در هفته بیست و سوم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: در هفته بیست و سوم لیگ بسکتبال چین، یاران مهدی کامرانی پیروز به شکست حریف خود شدند.

پیروزی یاران کامرانی در هفته بیست و سوم

به گزارش خبرنگاران، در هفته بیست و یکم لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA، تیم جیانگسو تونگشی با حضور مهدی کامرانی پیروز به شکست حریف خود شد و یاران حامد حدادی و ارسلان کاظمی مغلوب حریفان خود شدند.

تیم جیانگسو تونگشی با حضور 30 دقیقه ای مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران با نتیجه 108 بر 82 پیروز به شکست سیچوان بلو والز شد. کامرانی در این بازی 3 امتیاز، 5 ریباند و 8 پاس گل داشت. ویل مک دونالد در این دیدار 29 امتیاز برای جیانگسو کسب کرد.

در دیگر بازی این هفته، حامد حدادی، سنتر ملی پوش ایرانی فقط 10 دقیقه برای تیمش، کینگ دائو ایگِلز بازی کرد و 8 امتیاز و 5 ریباند حاصل کار او بود. کینگ دائو با نتیجه 100 بر 120 مغلوب گوانگدونگ شد. یی جیانلیان 24 امتیاز در این بازی برای گوانگدونگ کسب کرد.

ارسلان کاظمی بر خلاف 2 ملی پوش دیگر ایران در تیم خود، چونگ کینگ، درخشش قابل قبولی داشت و توانست 24 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس گل به دست آورد. ویلی وارِن نیز 51 امتیاز برای چونگ کینگ کسب کرد اما این تیم با حساب 107 بر 119 مغلوب تیانجین شد. دوایت بایکز، 38 امتیاز برای تیانجین به دست آورد.

در خاتمه هفته بیست و سوم لیگ بسکتبال چین، تیم جیانگسو تونگشی با 5 پیروزی و 18 شکست در جایگاه هفدهم، تیم کینگ دائو با 16 پیروزی و 7 شکست در مکان هفتم و چونگ کینگ با 3 پیروزی و 20 شکست در جایگاه بیستم (آخر) لیگ بسکتبال چین جای دارند.

1

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1667

به "پیروزی یاران کامرانی در هفته بیست و سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یاران کامرانی در هفته بیست و سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید