چیز کیک خوشمزه با انار مخصوص شب یلدا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بلندترین شب سال بهانه ای است برای دورهمی و این جمع شدن ها بهانه ای است برای درست کردن خوراکی ها و غذا های جذاب. دسر ها هم به دلیل تنوع زیادی که دارند.

چیز کیک خوشمزه با انار مخصوص شب یلدا

به گزارش، تا شب یلدا همه چیز هایی که فکرش را بکنید برای شما آماده می کند. سومین آموزش هم مربوط چیزکیک انار است که می توانید برای شب یلدا درست کنید.

دانه انار: 1 انار کامل

پنیر خامه ای: 400 گرم

خامه: 200 گرم

ژلاتین: 1 قاشق مرباخوری

وانیل: 1/4 قاشق چای خوری

ژله انار: 1 بسته

بیسکویت نرم پودر شده: 220 گرم

کره آب شده: 150 گرم

پودر قند: 2 قاشق غذاخوری

1. بیسکوییت را کاملا پودر کنید (بهتر است از بیسکوییت پتی بور استفاده کنید). کره آب کرده را بگذارید کمی خنک شود و بعد آن را با بیسکوییت خوب مخلوط کنید و کف یک قالب کمردار (کمربندی) خوب پهن و پرس کنید، 15 دقیقه داخل یخچال بگذارید تا خوب سفت شود. پنیر خامه ای را با همزن خوب هم بزنید تا یکدست شود. پودر قند و خامه را نیز کاملا هم بزنید تا یکدست شود و فرم بگیرد، وقتی سفت شد به پنیر خامه ای اضافه کنید. می توانید بین مواد پنیر و خامه کمی وانیل نیز اضافه کنید و با خامه بزنید.

2. پودر ژلاتین را با 1 پیمانه آب داغ حل کنید و به روش بن ماری روی بخار آب (ظرف را روی کتری حاوی آب جوش بگذارید) هم بزنید تا کاملا شفاف شود و بگذارید خنک شود. سپس به مایه کرمی اضافه کرده با همزن خوب بزنید تا کاملا مخلوط شوند. بعد کرم را روی بیسکویت بریزید و خوب روی آن را صاف کرده، بگذارید مجددا داخل یخچال تا خودش را بگیرد. در این فاصله ژله را به روش درج شده در پشت جلد آن درست کنید و بگذارید کمی خنک شود.

3. دانه های انار را روی کرم خوب پخش کنید، سپس ژله خنک شده را به آرامی با قاشق روی دانه های انار بریزید تا به خامه فشار وارد نشود و خامه ها بالا نیایند. چیز کیک را داخل یخچال به مدت 5 ساعت بگذارید تا خوب خودش را بگیرد.

منبع: ایرنا

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1591

به "چیز کیک خوشمزه با انار مخصوص شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیز کیک خوشمزه با انار مخصوص شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید